onsdag 11 januari 2012

KÄRLEKSAFFÄREN FORTFARANDE ÖPPEN

       (Andreas. 17-årig utbytesstudent i Australien)

- Hej det är jag.
- Hej..
- Du..jag måste veta hur vi ska göra med den här annonseringen av dig på bloggen?
- Vad menar du?
- Ja, om vi ska fortsätta eller inte?
- ...jag trodde inte du ville det?
- Jo det vill jag. Om jag slipper vara ditt bollplank igen?
- Ja, näe, det behöver du inte.
- Bra, för det var jättejobbigt. Jag kan inte vara din dejtingt-konsult. Jag har ingen erfarenhet.
- Nej det är nog lika bra.
- Vill DU fortsätta då?
- Ja, jag tycker det är roligt.
- Okej, men då måste jag skriva något om dejten ändå?
- Jo...men inget taskigt.
- Nej inget taskigt, du får läsa innan.
- Det vill jag absolut inte. Lägg bara upp det.
- Okej.
- Okej, hejdå.
- Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar