måndag 3 oktober 2011

JAKTEN PÅ DEN FÖRSVUNNA FORMGIVAREN

Utgående email 22 sept:
---
Hej Meja 

En dag för 7 år sedan handlade du i min affär Model 70. Kommer du ihåg?

Jag hade gjort en special-skyltning med bara Lena och Al Eklund. Du var upprymd när du klev in. Du köpte halva skyltningen och sa exalterat att Al var din farbror.

Sedan jag blev besatt av 70-talet har jag många gånger tänkt på Al och Lena. Jag har googlat men aldrig funnit ett ord om dem. Bara bilder på deras produkter. 


Sedan snart ett år tillbaka har jag en blogg. Jag ska göra ett inlägg om Al och Lenas design. I och med det skulle jag vilja komma i kontakt med dem. 

Jag vet inte var de bor eller om de ens finns i livet. Kan du hjälpa mig? 

Hälsningar Helena Viale


---
1998:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar