torsdag 26 maj 2011

EN NAKEN FLICKA, EN HÄST OCH EN SÄNG

-----
Till Emma Sandsjö.

Fick via huvudkontoret reda på att du är marknadschef på Hästens. Jag har en fråga som jag behöver ett svar på.

Satt med min 4-åriga brorsdotter i knät. Vi letade efter bilder till ett collage. Bläddrade i tidningen Weekend. En annons dyker upp. Har sett den många gånger innan. "Varför är hon naken..? I luften?" frågar 4-åringen förundrat.


Jag försöker tänka ut ett svar. Det kan inte vara för att Hästens säng är så skön. Då borde hon legat i sängen. Ser priset på 72.400 kronor i högra hörnet. Tänker en milisekund att den avsvimmade kvinnan är ett traffickingoffer och ingår i priset.

Frances är otålig och vill ha svar. Jag säger att jag inte vet, men lovar att ta reda på det. Jag hoppas och tror att du som marknadschef kan ge oss svaret?

Hör gärna av dig. Så snart du får tid.

TACK. MVH Helena Viale
------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar