söndag 23 januari 2011

SKA VI LEKA AFFÄR?

Jag är trött efter att jag hämtat med Fralle hem. Jag orkar inte leka med henne hela tiden. Det behöver jag inte heller. Hon leker bra själv. Jag berättar att jag köpt en grej på Tradera som jag hämtat ut på Regnbågens Livs. Hon frågar om paketet är till henne. Jag säger att allt är hennes. "Allt hemma hos mig är ditt". Vi öppnar paketet. Sedan leker Frances utan avbrott i två timmar medan jag sitter bredvid och skriver.


"Barnspelet Leka Affär är kär sysselsättning för alla barn. Leka Affär innehåller 120 små askar av svenska varor, välkända för varje barn. Uppställd bildar kartongen ett snappköp färdigt för affärer. För åldrarna 3-6 år".


Jag köpte spelet på Tradera för 140 kronor plus frakt 60 kronor. Det var ett bra pris. Kartongen var sönder. Det stör mig inte. Jag har lagat den med tejp. Det finns en till salu på Tradera nu. Den är för dyr för mig. Den är komplett och i fint skick. Titta på den genom att klicka HÄR.






 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar